upp tidigt imån..

Hej allihopa, kände att jag va tvungen att uppdatera lite nu :) har typ inte gjort ett skit denna fredagskväll utan bara sett på jersey shore hela kvällen..ja, jag är beroende xd Menmen! Det har iaf vart en riktigt bra fredag med få lektioner eftersom vi såg på grennaskolans musikal med ;) och den var ju bättre än förra året haha xd nejmen ah, så då missade vi idrotten, å sen hade vi långrast å sen rätt chill so, och sist biologi då.. Jaja, gick ändå hyfsat idag, å får la göra som Lucas aa, att inte tänka på att det är ens förälder liksom :p Men sen vid tre slutade vi då, och sen hade vi en helt sjuk bussresa hem med Felix som satt och fjäskade för mig och sa att mina nya skor va snygga, 2 frågade chans på Frida hahahaha, en jävel tog typ sönder min väska och ja.. Ni hör ju..xD men tillslut kom jag iaf hem till syster, å sen har jag som sagt gjort typ ingenting ikväll, men imån kväll blir det bio med la familia! :D Titanic 3D blire, är typ astaggad, fatta va coolt?! :D Men nu måste jag sova, ska upp typ halv åtta imån för jag och Stina ska ge fåren mat imån... Menmen så äre! :) Sov gott alla fina! Puss :*

Kommentarer
Frida :) säger:

HAHA, så himla kul va det!!! ;D ;D

Men hur gick det med din väska förresten!? :/

<33

2012-04-14 | 13:37:32
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se/
jag igen ;) säger:

Ååh vill också se den! ;) <3

Skriv om hur den var sen! ;)

Jag har ju sett den, men inte i 3D! ;)

<33

2012-04-14 | 15:15:46
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback