Test!


Det gör mig glad: Vara med släkten och familjen. Mina syskon och mina djur. Mina kompisar. Åland. Musik. Hästar. Småbarn. Djur i allmänhet. Sommaren. Havet. Skåne. Shopping. Att resa. Att läsa bloggar. Att inspirera andra. (finns HUUUR mycket mer som helst..!)

Det gör mig ledsen: Elaka och själviska människor. Cancer. Orättvisor. Tanken på att man inte kommer leva förevigt. Att bli gammal (på sätt och vis) OCH MYCKET MYCKET MER!

När jag inte jobbar går i skolan brukar jag: Chilla hemma. Vara med kompisar och familjen. Rida. Gå promenader. Lyssna på musik. Spela piano. Tänka. Sitta vid datorn. Kolla på tv. YOU NAME IT! J

Ett fint minne som jag har är: Alla sommarlov! Alla somrar på åland. Alla släktkalas. Alla partyn med bästisarna. Fjällen-semestrarna. Trysil. Sardinien. Alla utlandsresor med familjen. Alla sommarkvällar. (GÅR INTE att bara säga ETT minne!!!)

Jag blir riktigt arg av: Orättvisor. Elaka människor. Folk som tror de är populära och ”coola”. Cancer. När folk säger åt mej vad jag ska göra. När datorn/mobilen segar. När jag spelar fel på pianot. När jag får dåliga poäng på prov (haha) OCH MYYYYCKET MER!!!

Vanligaste missuppfattningen om mig är: Hmm. Typ att jag är glad och flamsig hela tiden och inte bryr mej så mycket om vad andra säger/tänker, trots att jag typ är den känsligaste personen jag känner och lipar för minsta lilla småsak. Att jag är typ översocial och inte gillar att vara ensam, haha.

Det är den bästa resan jag varit på: Spanien sommaren och hösten 2009 eller Gran Canaria 2010/2011. Och alla åland&finland-resor såklart!

En bra restaurang i Stockholm Jönköping är: Jensens Böfhus och Chilli Thai!

Jag njuter som mest av: När jag känner mig trygg och nöjd med livet. Att vara utomlands/på åland. Sitta med familjen/vännerna en sommarkväll. Sommaren. När jag är i skåne eller vid havet.

Detta hör jag precis i skrivande stund: Datorns ”brummande” och Noa som sträcker på sej i sängen ;)

Om jag fick ändra en grej med mig själv vore det: Åh, vill ändra på jättemånga saker! Typ att inte va så känslig och ta illa upp all the time, och sluta va så töntig ibland, haha. Fast finns minst 1000 saker till!

Det allra bästa med mig är: Att jag är jag och ingen annan. Att jag bryr mej om andra och alltid lyssnar (tror jag) J

Det ser jag fram emot: Morgondagen, då min älskade syster kommer hem! Och min bror J längtar även till på söndag då vi ska göra en sak med släkten! Sen längtar jag ihjäl mej till sommaren med! Och till nästa vinter då vi ska till GC igen, woohoo :D

 


Kommentarer
felicia säger:

sv; tack! :) tacktack, jo det är väl det man brukar göra :)

2012-04-05 | 08:02:00
Bloggadress: http://feliciaspassage.blogg.se/
Frida ;D säger:

Kul test! ;) <33



Sv:

Jaa säkert.. :(

Tack! ;) <33

2012-04-05 | 18:04:35
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback