SURROUND YOURSELF ONLY WITH PEOPLE WHO ARE GOING TO LIFT YOU HIGHER

Tjohej allihopa! :)
vad har ni haft för er en söndag som denna? :p
själv har jag haft en rätt slapp söndag! började dock med att jag fick stiga upp vid kvart i nio eftersom elsa och jag skulle till kyrkan vid elva.. men så är det! ;)
men gudstjänsten var faktiskt inte lika tråkig som den brukar va, för det va familjegudstjänst + dop så det va massa barn som sjöng och inte lika mycket prat som det brukar va, och så satt ju jag och elsa och flummade hela timmen så det gick ju bra ändå ;)
sen efter det åkte mamma pappa och jag hem och fikade, och sen efter en stund gick jag till lammen igen :)
och så var jag där typ jättelänge, för min lilla Thelma mår inte så bra nämligen.. :( hon får inte i sej nån mat och är pytteliten, så får se om hon överlever, lilla pluttisen..:(<3
men sen var jag iaf tvungen att gå hem, för sen vid tre kom min moster och morbror och åt middag!
och det ´va trevligt, vi satt och åt massa mat och pratade och kollade på hockey :)
sen efter några timmar gick dom hem, och sen kollade jag på ponnyakuten :D haha kommer dö när det tar slut, det är ju bäst haha :(
nåväl! sen efter det har jag bara suttit här och nu ska jag nog ta och vara lite social med mina föräldrar och kolla lite tv med dom :p
men vi får se om vi hörs imån hörrni, eftersom jag ska in till stan då så kanske jag inte uppdaterar, men får se :)
ha de så bra iallafall!
puss :*

fick bli en gammal arkivbild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback