sjukt tråkig skoldag..!

Hej allihopa! :)
ja, som rubriken lyder så har det verkligen vart en APtråkig dag i skolan idag, och hela dagen förstördes typ pga idrotten -.- asså FYFAN säger jag bara när det kommer typ 500 pers och kollar på en medans man springer runt som en galning, helt illröd i ansiktet -.- morrrrr...och imån blir det ju ÄNNU roligare! då är det trippelboll hela dan alltså ska man spela bollsporter samtidigt som typ halva gränna kollar på medans man misslyckas :@ FYFAN säger jag! hahah, hatar stora folkmassor ;( jaja!
sen typ fortsatte dagen så, var tråkig engelska, uuuuuurtråkig spanska (dog lite där typ), sen tråkig matte och sen liite roligare handledartid! eller okej, handledartiden var rolig, haha xd
men förövrigt var det en kass skoldag, och så var typ hälften av tjejerna borta med, bl.a lollo :( hoppas hon kommer imån!
menmen, sen var det iaf en rätt rolig bussresa hem där jag och joel satt och diskuterade vem som hade högst IQ (juste, skulle ju testa det på internet!!) och vilka program som va bäst, haha ;)
å sen när jag kom hem chillade jag typ mest, typ åt, läste tidningen och gjorde matteläxan. Och sen efter jag kollat lite tv gick jag ut lite med thelma, och sen gick jag själv en liten promenad och hälsade på dom andra lammen i lagården! :)
å sen kom jag in, gav thelma mat, åt själv mat, spelade piano och sen dess har jag bara suttit här, och nu ska jag se lite tv innan jag lägger mej! :P
men jaja, får se om jag överlever imån på trippelbollen..! :s om jag gör det uppdaterar jag nog imån! eller inte förresten, för först ska jag spela piano efter skolan, och sen måste jag mata hästarna, och sen kommer ju brorsan hem imån med!
så får se när jag har tid att uppdatera helt enkelt!
men ha det så bra!
puss :*
hahah, laddar upp denhär finfina bilden jag gjorde förra året när det var trippelboll x) fast denna gången blir det nog fotboll och volleyboll istället ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback