shop til' you drop (typ)

Hallååå alla! :D
hoppas allt är bra med er!
själv är det toppen! :D har haft en riktigt go dag i stan idag med ella och elsa, och ÄNTLIGEN hittade jag det jag letat efter i över en månad typ; skinnjacka (som jag visserligen kollat på många ggr innan) och rosa converse! :D hittade även ett par assnygga jeansshorts med! :) så är supernöjd! bilder kommer imån :P
och tjaa..kan man säga mer om dagen.. nejmen somsagt, en asgo dag! åkte in typ vid elva till a6, där vi va i ett par timmar och kollade runt lite, fick gratis tårta och åt mat! :) å sen köpte då jag och ella converse på skopunkten, och sen så efter vi ätit så tog vi bussen ner till öster där vi sen gick och kollade i typ alla affärer, och sen satte vi oss på Bernards och fikade! :) å sen satt vi där typ över en timme och bara tjötade massa skit haha, tills vi sen vid typ halv fem åkte upp till citygross där mamma sen kom för hon skulle handla massa påskmat.
Å sen tog ju det 5 evigheter innan hon va klar med det, fast jag hjälpte till lite, typ köpte 1 kg godis, haha ;)
nejmen sen efter en låååång stund så var vi äntligen färdiga och kunde åka hem! :)
så det var en riktigt lyckad dag, och blev asnöjd med sakerna jag köpte! :)
men nu ska jag kolla lite bloggar och sen nana!
btw har jag pratat med syster ikväll som nu har anlänt till sverige, wiiie :D kommer hit på torsdag, har saknat henne så sjukt mycket!
nåväl, ha en bra kväll hörrni!
puss :*
ah, såhär ser skorna ut dårå, inte äkta såklart för det har jag inte råd med och pallar inte lägga pengar på det när man kan få såna här för 150 kr och sen spendera resten på andra saker!
bild på skinnjackan och shortsen kommer somsagt!

Kommentarer
natta säger:

hej gumman, mamma köpte den på någon shabby chic butik här i norrköping.. en tjej som äger den o köper in produkter! vet tyvärr ej vart ifrån...hon har dock en webbutik där det fanns andra fina liknande klockor http://www.romantiskating.se/index.php?keyword=klocka&Itemid=1&option=com_virtuemart&page=shop.browse



kram

2012-04-03 | 21:03:34
Bloggadress: http://naatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback