powerwalk, galna lamm och fika med kusinvitamin! :)

Hejsansvejsan allihopa! :)
hoppas ni haft en bra dag :P
jag har iaf haft en väldigt chill och skön dag (igen! haha), fast har typ inte gjort nåt intressant. Men jag vaknade rätt tidigt, åt frukost och sen bakade jag ut kakdegen från igår. Och det blev la gott (godare än cupcakesen iaf haha) ;)
sen så efter en stund tog jag på mej lite "joggingkläder", satte i hörlurarna i öronen och begav mej ut på en powerwalk på typ 4-5 km :) asgött! dock gick jag nog lite väl fort i slutet, då jag helt plötsligt märkte att jag va HELSVETT över typ hela kroppen?! :o euw! haha, så då blev det snabbt hem till duschen!
sen så gick jag min vanliga sväng till lammen, och satt där en lång stund och bara skrattade åt de små liven, hahaha x) dom liksom kutade omkring överallt, "bockade" och slog bakut, hoppade upp på sin mamma och HOPPADE på henne typ 40 ggr medans hon lugnt låg och tuggade hö, hahahah xd så sjukt kul x)
men sen var jag iallafall tvungen att gå hemåt för vi skulle äta då :p
och sen efter maten kom min kusin hit en sväng och pratade med mamma om en sak som vi ska göra på söndag med släkten, och så satt vi och fikade och pratade nån timma :)
å sen kom vår granne och pratade en stund, och sen så har jag varit duktig och städat mitt rum nu inför påsken! :)
så det är la vad jag gjort idag ;)
haha GUD va rolig jag är som bara skriver vad jag gör hela dagarna?! haha nejmen det är ju mer som en liten dagbok för mej.. men nångång får det la komma nåt åsiktsinlägg eller "deepshit-inlägg" ;) nåväl, får se om jag hinner lägga upp nån lista eller nånting innan pappa kommer och ska ha datan..
men annars hörs vi nog imån eller på fredag hörrni!
puss :*
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback