@ my lovely bed

Heej allihopa! :) Japp, just nu ligger jag här i min säng under min sänghimmel och har fortfarande smaken av viatmesiska jordnötter kvar i munnen haha, fick det av syster nyss ;) Nåväl! Det har iallafall vart en riktigt bra första dag, med undantag för biologin, men börjar vänja mej nu ;) Men vi började iaf med rätt trist so, och sen gick jag till skolsköterskan lite å sen var det sjukligt pinsam biologi..mer säger jag inte xS Jaja, efter det hade vi långrast, då vi inte gjorde nåt typ, å sen hade vi syslöjd där jag nu börjat göra en klänning! Mkt jobb med den men får hoppas den blir såpass fin så jag kan användas den i sommar! :) Sen efter det va det tråkig matte där han babblade genom hela lektionen, och så fick vi tillbaka proven å jag fick A så får la vara nöjd ;) Sen till slut hade vi svenska, och sen gick jag och spelade piano! Å det gick la bra, och sen tog jag bussen hem och stötte på ella på busshållplatsen med! :P Sen vart det hem, åt mat å snackade skit med tinna, och sen gav jag hästarna mat och sen kom.min kusin hit på ännu en myskväll med spel och te och prat! Mycket trevligt! :D Å så har la min dag sett ut, rätt normal och inte ett dugg intressant haha i know.. x) Men nu ska jag sova! Hörs nog imån hörrni! Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback