långfredagen!

Och i fredags vet jag inte vad vi gjorde, haha? x)
gud vilket minne jag har.. haha nejmen alltså vi typ gjorde massa småsaker, eller vad man ska säga ;)
men vi hade typ tänkt att göra nån utflykt eller nåt, men helt plötsligt blev det ju värsta snöstormen, så vi höll oss mest inne hela dagen, och jag tror det var då vi spelade monopol! och såklart förlorade ju jag -.- haha så det gick inte riktigt lika bra som denna gången x) menmen det gjorde inget!
men sen så typ satt jag och glodde på tv hela tiden, eftersom denna helgen har alla som inte har "alla" kanaler, fått testa på det :D så har typ glott ihjäl MTV, 5an och TLC haha :D kommer dock deppa ihjäl när dom försvinner igen :'''(
jaja! så det var la ungefär den dagen såg ut hahah! xd nämen sen gjorde vi säkert massa mer saker, men inte nåt jag kommer ihåg nu iaf ;P
Sen kom ju då Påskafton, som var en mkt trevlig dag den med! :) dock kommer jag typ bara ihåg att vi satt allihopa och kollade på Lejonkungen på disney channel haha, BÄSTA filmen ju!<3
å sen gjorde jag och tinna tacos, och sen på kvällen kollade vi på lite bilder från hennes och mickes resa, och sen senare på kvällen satt vi bara i flera timmar och pratade om massa olika saker från himmel och jord hah, och typ kollade på nåt på tv, eller `JAG satt och kollade på jersey shore hela kvällen typ, haha x)
nejmen det va en mysig påskafton iallafall! :)


haha, får ta massa googlebilder nu för jag sitter på mammas data..


Kommentarer
Frida :) säger:

Sv:

Tack! <33

Jo det är den från HM! ;) <33

2012-04-09 | 19:19:24
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback