kom av mig lite..

Hehe ja, kom av mej lite mitt i berättandet, jag å syster åkte ner till kusinerna en sväng och hade en liten spelkväll med blokus, rappakalja och lite youtube-tittande! :D haha mkt trevligt och mycket flummigt! x) Men nu ligger jag här i min underbara säng och deppar för det är skola imån igen :'( usch och fy och blä! Nåväl! Tänkte dra lite snabbt om gårdagen, som var en sjukt rolig dag! :D började med att jag, tinna och mamma gick en långpromenad, mycket trevligt förutom att jag fick en jävulsk skoskav för jag gick i stövlar..menmen! Sen var det snabbt in i duschen för att sedan göra sej iordning inför min morbrors 60-årskalas! Och först samlades vi hos mina andra kusiner, och därifrån åkte jag på flaket till traktorn ner till mina andra kusiner, hah :D och där gav vi per hans presenter, och sen gick vi in och åt planka å snackade massa med alla :) Sen efter maten gick vi en tipspromenad som handlade om per, och jag "kunde" hälften av frågorna ;) Å sen var det tårta och ännu mer flumm och babbel, och sen prisutdelning! Och jag vann inte haha, men fick ta del av priset ändå! ;) Å sen så typ satt vi och spelade spel resten av kvällen, bl.a då rappakalja där vi freakade ut totalt, HAHAHA xd vi är sjuka i vår släkt x'd Hahaha, och sen satt vi ända tills typ halv ett och spelade, tills vi sen gick hem tillsammans allihopa mitt i natten :) Haha, så det va som vanligt en awesome dag med släkten, kan bara säga att vår släkt ÄGER! <3 Dessvärre ingen bild, VARFÖR finns det ingen blogg.se-app på androidmarket?! :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback