kollar konfaklänningar!

Tjohej allihopa! :)
idag har jag inte gjort mycket vettigt haha, förutom att jag för en gångsskull steg upp rätt tidigt! ;)
men jaa, kortfattat har jag typ gjort 4 saker idag: 1. gått till lammen 2. gjort cookie dough-cupcakes igen, fast denna gång med ett annorlunda recept som INTE va bra :( 3. gjort mat, och 4. gett hästarna mat. :P
och jaa, det är la vad jag hunnit med idag haha x) plus att jag spelat lite piano och typ tankat ner låtar till min mobil ;) men ja, de där cupcakesen var ingen höjdare precis haha.. torra i konsistensen, man kände knappt kakdegen och äcklig frosting ;s haha så det var inte en bra bakdag :S men det blev iaf kakdeg över som jag ska baka ut imån, hoppas dom blir goda iaf! :)
jaja, nu sitter jag iallafall här (och har suttit i typ över 2 timmar) och dreglat efter alla sjuuuukt snygga kläder det finns! som jag visserligen aldrig kommer ha råd med att köpa, men ändå ;)
fast konfirmationsklänning måste jag åtminstone ha! har kollat runt på nätet och hittat några fina! :)
typ den här är ju väldigt enkel men ändå jättesöt!
och så är ju dessa två heeelt underbara!
sen är domhär två oxå skitsnygga!
gahh va många det finns!! dock säkert inga i jkpg -.- sen är det lite synd att typ ALLA snygga klänningar är utan axelband, vilket jag hatar..aja, går ju att sy på iofs :)
nåväl, vilken tycker ni va snyggast? :)

Kommentarer
Frida :D säger:

Åååh, alla va ju supersnygga! .. ;) <33

Jag gillar inte heller när det är utan axelband.. man känner sig lite obekväm på nåt sätt.. :/



Men men jag kommer aldrig kunna välja nån konfirmationsklänning.. vill typ ha alla fina.. Haha! ;D <33

2012-04-04 | 19:39:33
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se/
Anonym säger:

hej i vilken affär kan man köpa den andra klänningen uppefrån!?? ;) Kommentera gärna i min blogg på något inlägg, tack :)

2013-05-20 | 18:17:12
Bloggadress: http://youawesome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback