händelserik dag!

Haha, ja det är det minsta man kan säga om denna dagen! blir nog tyvärr ett låångt inlägg haha.. förlåt på förhand!
haha, men hej förresten! ;D
nämen idag hade vi då den fruktade trippelbollen, som faktiskt inte var så farlig ändå! dock har vi gått runt helt förbannade hela dagen för vi typ förlorade alla volleybollmatcher, och för att vi förlorade mot den "bästa" klassen med ETT poäng!! :@ så idag har nog folk vääldigt sura blickar från oss och vi har skrikit och slagits..haha, okej, det sista var bara jag och elsa som gjorde, haha xd
men iallafall så efter volleybollen kom vi igen rejält, och vann i stort sett ALLA fotboll och innebandymatcher :D kanske förlorade en eller två, men annars va vi GRYMMAST :D haha, dock lyckades jag göra så jag spelade typ jättelite fotboll, typ bara några minuter sammanlagt.. kanske därför dom vann? xD haha nädå, men jaa.. vad har jag mer att säga om trippelbollen?.. typ inget, men somsagt var det ju inte så farligt, dock bara segt i slutet då vi fick vänta typ 2 h när vi hade spelat klart våra sporter -.- jaja, vi fick iaf sluta vid två, så då gick jag och plingade på hos min pianolärare, och det gick bra att spela en timma tidigare! :) så då kom jag även hem en timma tidigare, vilket va riktigt gött! :D
å sen när jag kom hem gjorde jag la inte så mycket, men sen gick jag ut till micke och tinna som stod ute med thelma och byggde ett litet hus till henne! ;D haha, blev så sjuukt sött! bild kommer ;)
men sen va jag tvungen att gå till hästarna och ge dom mat, men på vägen stötte jag på en gammal vän som jag inte trodde levde längre; nämligen pelle, våran gamla stallkatt! :D haha, helt sjukt, har inte sett honom på typ 2 år, å så dyker han upp bara sådär! men han va exakt lika tjock och exakt lika gosig som då! ;) så sen tog jag upp honom på axeln (han älskar att sitta där haha), och sen gick han med mej när jag matade hästarna!
Men sen så gick vi upp till vägen, och sen när det kom en bil blev han lite rädd och sprang in i en trädgård, där jag tror han bor. :) dock vet jag inte varför han bodde i stallet typ ett år?! :o
nåväl, sen såg jag iallafall en polisbil komma körande, och sen svängde den in i just den trädgården. Sen kom det ut tre poliser, så då blev jag lite nyfiken och stod och kikade lite på dom. Och sen typ knackade dom på, men fastän det rykte ur skorstenen så öppnade ingen?! tror faktiskt dom som bor där typ gömde sej, för dom är typ lite småkriminella.. haha och sen va det lite pinsamt när jag gick förbi huset igen, så bara stod dom där och kollade på mej och jag ba: hejhej..! :s haha xd lite kul att jag stått där typ och tjuvkikat xd
haha nåväl!
sen gick jag hem, och sen har jag, stina och micke spenderat hela kvällen utomhus och gjort klart huset till thelma! vi har gått typ 10 ggr ner och tillbaka till en äng för att hämta mossa som vi tänkte ha på taket till huset, och sen fick vi bära den otroligt tunga mossan (vägde typ som jag eller nåt!) upp och ner till hundgården med hjälp av en pulka, haha xd sjukt jobbigt, men såå värt! blev så sjukt gulligt! :'D somsagt kommer bild sen nån annan dag!
och sen så matade jag lilla bäbisen och sen gick jag in och nu har vi precis ätit sen middag haha :)
sen kommer min bror från afghanistan nån gång med.. dock vet vi inte var han befinner sej just nu, dom va tydligen fast i turkiet pga dåligt väder.. :s så han kommer la när han kommer!
men nu ska jag se lite tv och sen sova!
hörs nog imån eller nåt hörrni!
puss :*

Kommentarer
Frida :) säger:

Men gud så söt man va här då! :O ;D <33

2012-04-25 | 18:24:36
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se/
Frida ;) säger:

Sv:

Ne, det är utanför lekeryd hos min mormor&morfar! ;)

<33

2012-04-26 | 19:44:44
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se/
Frida ;) säger:

Sv:

Haha, ah! ;) <3

2012-04-26 | 19:53:22
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback