haft bloggpaus..!

Hejhallå alla glada, och sorrryyyy för min långa lite ofrivilliga bloggpaus jag haft!
nämen har ju haft både min syster och bror hemma nu i påsk så har varken haft tid eller lust till att blogga.. men nu när skolan börjar igen blir det bättring! tror jag iaf haha.. dock är ju syrran hemma nu i 3 veckor, så kanske inte bloggar VARJE dag då jag hellre är med henne liksom!
men det värsta med att vara borta så länge från bloggen är att komma ihåg allt man gjort?! xO men ska försöka komma ihåg! men ska oxå försöka att inte göra detta till ett 5 km långt inlägg med.. xd nämen tar nog ett inlägg om varje dag tror jag!
men jag har iallafall haft en supermysig påsk med familjen och släkten! :)
men kan ju börja att berätta om i torsdags :p det var då mina syskon kom hem, och först åkte jag och pappa in till jkpg och hämtade tinna på stationen. Och det var såklart skitkul att se henne igen efter 5 månader!
så sen satt vi och pratade i ett medans pappa fixade lite ärenden i stan och handlade lite och sådära.. :)
å sen åkte vi hem, och sen åt vi aasgod hemmalagad pizza, och sen vid halv fyra var jag tvungen att bege mej mot stallet!
och sen hade vi hopplektion, och jag´hade då Tabris, precis som förra gången! och måste säga att det va en SJUKT bra lektion, för jag typ lärde mej så mycket, bl.a om att bara om man själv tror det kommer gå bra, så funkar det!
för vi körde en slags liten "bana" fast bara med två hinder, men med mkt svängar och så, och i början när vi bara hoppade typ 60 så gick det bra, men sen när hon höjde hindrena så kände jag mej ändå lite osäker, och det kände ju tabris av direkt, och stannade på hindret. Men sen med lite råd från essi så hoppade vi "banan" helt felfritt, å då gick det super! så det va liksom bara jag som var tramsig då, inte tabris, för han va asduktig som vanligt! :)
nåväl, sen så kom gustav och tinna och hämtade mej, och sen hade vi en mysig kväll med massa prat och sådär! (kmr inte exakt ihåg vad vi gjorde mer..typ såg på tv eller nåt)
så det va min torsdag det!

hittade en googlebild på tabris!
hoppas inte ägaren till bilden stämmer mej, ehehehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback