bra dag med ett något sämre avslut!

Hejsan allihopa! :)
idag har faktiskt vart en riktigt go fredag (med ett litet undantag för kvällen)!
började dock med typ hemsk spanska med cp-helen -.- asså fattar inte vad som är fel på henne? aja, hälften av lektionen stod vi iaf bara ute och lyssnade på kulturskolan som var där för det var valborgsmässofirande (låångt ord!), så vi stod ut iaf!
sen hade vi då långrast, som vi spenderade nere i omklädningsrummet som vanligt! :) hahaha, och där va vi helt sjuka som vanligt typ, sjöng, dansade, skrek, slogs (haha ja, jag och elsa är väldigt våldsamma xd) och kollade på ponnyakuten, haha x)
å sen hade vi typ världens jobbigaste idrottslektion x0 haha nej den va liksom rolig, för vi körde innebandy, men jag blev så sjuuukt svettig så jag var DYNGSUR överallt sen xS haha, vidrigt xd menmen, då fick man iaf motion! ;)
å sen efter den ansträngande lektionen va det mat och sen rätt chill so, och sist biologi, som var pinsam som vanligt.. menmen, den sista halvtimmen satt vi iaf och kollade på film (ingen trevlig film dock, höhö) och fikade, eftersom en i vår klass slutar nu.
Så det var ändå en bra skoldag! :)
sen bussresan hem va skitrolig som vanligt, och precis som vanligt trängde sej felix ner mellan oss längst bak och satt sen där och va allmänt jobbig.. haha nädå ;P
men jaa, sen åkte vi iaf hem, och väl hemma möttes jag av en helt sjövild thelma som verkligen va helt sjuk idag?! både hoppade på stället, bockade, kutade i 200 km/h, bräkade (elr va det heter xd) och gudvetvad xd
haha! men sen blev hon lugn när hon fick mat ;)
sen gick jag in, och sen kom syrran och micke in, och sen åkte micke hem till västerås igen, och sen kom johan hem å då gjorde jag sallad och sen åt vi :p
å sen har det vart väldigt mycket drama här ikväll, och efter grannen kom med thelma som rymt från hundgården rann det över lite kan man säga.. ÅHH varför är man så känslig?!?! :( är sjukt trött på det :@ aja, bara vi fixar det så hon inte kan rymma.. är typ som om man har ett barn som man typ oroar ihjäl sej för..! haha sjukt..
menmen, nu är det bättre iaf, och allt löser sej ju, jag är bara överkänslig som vanligt -.-
men nu ska jag sluta sitta och prata skit, haha, men vi hörs typ imån!
puss :*
haha, är ju som att ta hand om en sånhär liten söting ju! åh, gud va jag saknar henne, lilla gumman!

Kommentarer
Frida ;) säger:

Sv:

Taack!! ;) <33



Och jättetack verkligen för att jag får låna onepiecen!! ;) <33

2012-04-28 | 14:05:53
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se/
Frida igen! säger:

Och jag förstår hur du kände när Thelma rymde.. :/

Haha, jag började lipa och var huur orolig som helst typ när vårat lilla flasklamm rymde.. :( <33

;) <33

2012-04-28 | 14:07:31
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback