test!

 

Vilken svordom använder du mest? Fan och jävlar 
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 05:40, hehe..
Var köper du dina matvaror ifrån? jag? xd haha, mamma å pappa köper från willys, ica och citygross
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? hm..ibland..
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? en hund tror jag :) och om inte, en iphone.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? hm,,kanske?
När var senast någon stötte på dig? hahaha, helgen? xD skoja, i somras i think ;)
Vad åt du till middag senast? stekt potatis å köttbullar, glomouröst
Kan du vissla? öhm..nej xd
Tittade du på tecknat när du var liten? öh, vem gjorde inte? 
Äger du några popband t-shirts? hmm..inte popband tror jag iaf..
När flög du senast? i vintras :)
Pratar du några andra språk? hm, engelska och spanska? 
Har du gråtit offentligt? JA!
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? öhm ja! i näsan och en liten tatuering :)
Vad har du med dig in på bion? baconchips, popcorn, godis och läsk :D
Vad har du för väder? nu? öh, mörkt..? xd
När sov du senast på golvet? jaa du..det va nog några år sen hos emilia f x)
Vilken är din favorit drink? san fransisco, haha! alkoholfri då,, ;)
Gillar du din boendesituation? Klart! Villa is tha shit :D
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? minst 5!

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Ibland!

Hamnar du ofta i trubbel  för att prata under lektionerna? hhahah, kan nog min klass ha svar på.. tss xd

Hur gammal blir du din nästa födelsedag? 15 :D

Tror du på liv på andra planeter? Ja, faktiskt!

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Typ, att jag ska vara glad att jag bor i sverige, att jag har en grym familj, vänner, har pengar, har mat, har kläder, grejer, allt typ! och sen att det finns människor som älskar en :]

Skulle du nånsin hoppa fallskärm? A.L.D.R.I.G.!

Tycker du om att krama folk? Jaa då :D

Äger du en digitalkamera? 2 :) dock inte system, men lånar pappas

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Hm..inte direkt kändisar, men typ fem olika personer har sagt att jag är sjukt lik nån som bor i jkpg..?!

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Haha, kan inte uttala mej så mkt, eftersom jag själv alltid glömmer sånt..men asså jag blir ju sur om det är nåt viktigt lix!

Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Ah, ibland..asså typ om man ätit vilt, särskilt..men typ inte om man äter hamburgare bara typ..men det är ju faktiskt rätt hemskt..

Är du mörkrädd? Skojar du eller? SKITRÄDD! om man är ensam, iaf..

Tre saker du alltid har med dej? Mobil, nycklar, linsvätska (till resor och så då..)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback