teest :D

VEM

Vem är i rummet med dig? Noah, min kisse
Vem fick du senaste sms av? Frida i think :)
Vem tänker du på nu? T
Vem pratade du senast i telefon med? mami
Vems hus var du senast i? hmm..kmr fan inte ihåg xd mitt eget? haha
Vem önskar du var med dig nu? syster,
Vem är din favoritsläkting? Mina underbara kusiner! Och min morbror å moster! Och mina kusinbarn!

VAR

Var är din mobiltelefon? I mitt knä
Var handlar du mest? H&M, bikbok
Var fick du tag på tröjan du har på dig? H&M, och tshirten från färjan! :)
Var åkte du senast bil? När mamma hämtade mig från ridningen igår tror jag...eller nej, i morse förresten! :)


VAD

Vad åt du senast? Om man inte räknar naturgodis, så cheeseburgare och sallad!
Vad drack du senast? Vatten
Vad är det för färg på dina byxor? grå/svarta typ
Vad är den närmaste saken som är blå? Min penna, haha xd
Vad har du på fötterna? Nothing
Vad är din favorit färg? Svart, grå, rosa, lila mfl!
Vilken film såg du senast? hm, tror de va "in her shoes", och den sög.
Vad hör du just nu? Pappa som sjunger i duschen xd

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Jaaaadå!
Hånglat på en bio? Hm..nej x)
Hånglat i skogen? -
Tyckt att din kusin är het? HELLNO! :o
Sovit naken? När jag va liten maybe?
Kört över hastighetengränsen? Tyvärr får jag inte köra ;)
Målat om ditt rum? Mja, tapetserat
Dansat framför en spegel? Ohyes.
Fått hicka? Har fan alltid det
Dumpat någon? Hm, nej.
Stulit pengar från en kompis? Nä! eller..? haha
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Hm, på sett och vis x)
Varit i slagsmål? Haha, inte riktigt riktigt slagsmål...tror jag iaf? xd
Smugit ur ditt hus? Haha ja xd
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Ja…
Hånglat med en främling? hell no.
Älskar eller saknar någon nu? Älskar inte någon speciell. Förutom min familj. Men saknar. Oh, yes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback