sjuk.. :(

Hejsan alla! :)
just nu sitter man här, snorig och har sjukt ont i halsen :(
kände redan på morgonen att jag va lite snorig och så, men pallrade mej ändå till skolan, vilket va ett misstag..fick nämligen skitont i huvudet efter idrotten (som jag inte va med på), och sen bestämde jag mej för att åka hem, så jag ringde svenne, frågade när han åkte, då sa han 20 över 1, så då tog jag kvart i-bussen hemåt..sen fick jag vänta lite vid ölmstadskolan å sen körde han hem mej.
Å sen så gjorde jag inte så mkt när jag kom hem, men efter nån timma gjorde jag te-kakor iaf! det va sjukt gott! (Y)
å sen så stack jag ju iväg till hästarna, gav dom mat å kelade lite med dom och så :]
sen så gick jag hem, och nu ikväll har jag sett ett asroligt halv åtta hos mej, nån som oxå såg det idag? hahahahahahha, "nämen detdär måste ju vara mumintrollen!" x'D
hahhaah, å sen kom ett ÄNNU roligare idol med alexander bard: "nämen titta! gylfen är öppen! :D" HAHAHAHAH x''D
hhaaha, så det piggade iaf upp en lite ;)
imån blir det dock ingen skola för min del, ska bli sjukt gött att bara ligga och sova, kolla på tv/film/GG och allt såntdär :) sen tar man nya tag till onsdagen sen :P
men iaf så va dethär ju inte riktigt det jag skulle berätta, utan det va ju om tallnäs dårå! ^^
så tar det i ett eget inlägg (kan nog bli flera,,host..) ist ;)
slänger upp ett par bilder på bäverholts söta o sociala katt tussen! :D
haha, posar'n ;)
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback