sorry! :(

Heeej alla och ber om ursäkt för dålig uppdatering! :/ Men har haft lite fullt upp nu de senaste dagarna..
Men iaf så blir det ändring på det nu i helgen! :) tror jag.. ;)
Haha, men iaf så sitter vi här och myser, moster kom förbi en stund å vi har suttit å pratat å flamsat å så som vi alltid gör när hon kommer ;)
Dock missade jag idol.. :( aja, får väl se på webben dårå! :P
Men iaf så har det vart två helt okej dagar! Igår så va det la hyfsat skoj i skolan, eller ah, hände inte så mycket förutom att det va grymt kul på musiken, då vi fick spela upp vår lilla "låt" för alla i klassen, å jag spelade gitarr och det gick faktiskt jättebra! :D hehe, men annars va det la en vanlig torsdag, rätt kort å så ^^ sen åkte jag ju till stallet efter skolan as usual, vart ju då hoppning med benito, gick väl ok men inte mer än så..brukar gå mkt bättre men jaja! han är duktig ändå!<3
Sen idag har väl vart en okej dag i skolan, eller ah, asså i slutet va det inte så kul, vet nte varför riktigt..aja, man kan känna så mycket konstigt ibland bara.. men iaf så började dagen asbra, först spanska med film å så, sen lååångrast där man gick upp och köpte munkar eftersom det va marknad idag (YYYY) :D sen gick vi och satte oss å solade en bra stund ända tills vi gick ner t idrotten! ^^ som vi iofs inte va med på, nån av oss typ, hahaha x) så då satt vi bara å iphone-nördade oss, haha (a) så de va chill!
sen var det mat, å sen rätt seg SO, och till slut jäääättteeeseeeeggg fysik..!! -.- dock berättade john en liten "rolig" sak som hade hänt när han hade min bror, å det va så sjuuukt pinsamt å äckligt så det tar vi inte här!! xO hahaha.
Men iaf, sen gick vi ner till hamnen, tog bussen därifrån, å sen åkte jag in till stan med mamma för att jag skulle till optikern å kolla min syn å checka mina linser å så, det va la sådär kul, men jaja, min syn hade inte försämrats iaf! ;) sen gick mamma å jag till donken och åt, å sen till sist gick jag till coop å köpte massa naturgodis!! :D dock köpte jag lite föör mycket, eftersom jag blev mätt efter typ 3 bitar xd hahah jaja ;) den som spar han har ^^
hehe, men nu har jag tråkat ut er tillräckligt, så nu är det nog om dagen!! :)
Men bjuder på ett par bilder från dagen :P
asgod muuunk :D
haha, så himla gött, när vi va på donken fick vi vänta typ 10 min på vår mat, och sen när dom kom så fick vi två glassar gratis för maten va försenad! (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback