sorry för grymt dålig uppdatering!

Hej alla söta, och förlåt för min grymt dåliga uppdatering! :(
har haft så fullt upp denna veckan så det har blivit dåligt med bloggandet.. men hoppas det blir lite lugnare i helgen/nästa vecka iaf! ;)
men jag har iaf haft väldigt roligt denna veckan, faktum är att den varit jättebra och rolig! :D
men kan ju försöka ta det lite kort om onsdagen till att börja med dårå ^^ (skriver ett inlägg för varje dag tänkte jag så det inte blir ett mils-långt inlägg xd)
i onsdags va det en helt okej dag i skolan, med rätt goa lektioner! :D fick ju då bild på elevens val ist för HK, men det va faktiskt rätt skoj att sitta å klippa/klistra/måla i nästan två timmar ;D hehe ^^
men iaf sen när skolan va slut så åkte elsa, frida å jag t kaxholmen å åt pizza, asgött! dock lurade den jäveln oss på 30 spänn! :o hatar den pizzabagaren -.- menmen, gott vare iaf! ;) sen så efter frida åkt hem, så gick jag å elsa ner till landsjön, å kollade om det va den kyrkan vi skulle vara i, för vi trodde det va en annan först, haha xd men den va det iaf, så efter vi suttit nån timma nere vid "stranden" å flummat lite, så va det ju då dendär konfa-inskrivningen, det va la lite små-lamt, men ahja, fick fika å så fick vi reda på lite mer om läger och nattkampen och så! :) (får dock se om det blir nån nattkamp, har ju inget fullt lag..)
Jaja, sen efter nån timma va det slut, å då hängde elsa med mej hem nån timma, så satt vi å kollade på halv åtta hos mej, och sen åkte hon hem! :P
får bli en liten ego-pic på mig till detta inlägget ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback