skiter i rubrik ;)

Hallå alla! :)
Idag är det ju måndag dårå, hah ;) (lam början xd)
nej men det har väl inte hänt nåt jättespeciellt idag direkt, började dagen rätt gött, joggade ca 4 km sen fick vi sluta ^^ sen så har vi haft lite random tråkiga lektioner ;)
slutade ju sen vid två iaf, gött med kort dag (y)
Men iaf så har jag inte gjort så mkt här hemma heller, bara typ ätit, läst tidningen, kollat på tv och sen när jag låg och slökollade lite på scrubs, så somnade jag mitt i allt, och sen väckte mamma mej typ en timma efter å ba: frida, jag tror hästarna vill ha lite mat nu, hahah ;) så då fick jag ju masa mej upp och gå å ge dom hungriga små liven lite mat dårå ;) haha :p
Och nu ska jag nog lägga ut del 2 av min 25-onödiga-fakta-om-mej-lista tror jag, för annars känns det lite torrt tycker jag ;)
så det gör jag, å sen blir det den vanliga vardagskvällen, med halv åtta hos mej och efter det idol!! :D
hörs mer imån!
puss :*
haha, och eftersom jag är så sjukt påhittig av mej, så bjuder jag på en suddig mobilbild på mej från förra veckan, x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback