onsdag idag jao ;)

Tjohej alla ;)
Idag har vart en bra onsdag :) skoldagen hade rätt tråkigt innehåll men vissa personer gör ju dagen om man säger så :D<3
nä men så det har ändå vart en helt okej onsdag! :) orkar inte skriva så mycket men hade ju iaf elevens val sist på dagen å det va faktiskt riktigt roligt idag! :D och så på eget arbete va det flummigt som vanligt, HAHAHA x'd vi är
galna vi x)
haha nejmen ah, slutade vid tre, åkte hem och upptäckte till min förvåning att mamma va hemma, tills jag kom på att hon är ledig på onsdagar ;) men trots att hon va hemma så gjorde jag egen "mat", amerikanska pannkakor, bara för jag va så sjukt sugen på det ;)
haha men jaa.. mer än så har det la inte hänt ;)
MEEEN...ni vet väl vad som kommer ikväll (förutom halv åtta då) ...?! Bonde söker fru!!!! :D iiiih, älskar hösten endast för de goa tv-programmen ^^ :D
så ikväll blir det soffhäng (igen..) ;)
nu ska jag göra läxor!
hörs imån,
puss :*
heheh, fick bli en googlebild på amerikanska pannkakor.. ;) har lite brist på sådana bilder nämligen :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback