lol xD

hahah, okej här har ni 4 videos som jag skille kunna sitta i TIMMAR å kolla på för de är så sjukt roliga x'D
börjar med en mkt gammal favorit som jag upptäckte för typ 2-3 år sen, och den är lika bra än x'd
och så måste vi ta detta med x'd

hahahah, sen finns det typ 1000 andra nästan ännu roligare klipp i samma serie, så om ni tyckte detta va kul, sök då på "bbc talking animals" på youtube, rekommenderar det STARKT! x)
sen har vi dom här med, som ella tipsade mej om, asså det är såå underhållande asså xD
och samma sak här, finns 1000 andra skitroliga klipp i samma serie här med, sök på "kids react" så kommer det upp en massa skoj! :D
och till sist vill jag bara visa er den här extreeeemt söta videon som jag nyss såg på fokis blogg! hahahaha, älskar såna här små roliga klipp xD
ah, det va bara några av mina favoritklipp, mer kommer nog snart!
men nu ska jag kolla vidare på youtube ;D
hörs senare/imån!
puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback