låång tisdag!

Hejsan alla! :D
just nu sitter man och pluggar och diggar massa grym adele-musik ;) (y)
men idag har iaf vart en låång men ändå hyfsad dag i skolan :P
hade ju då skolfoto, usch va jag hatar det! -.-
å så får man sitta å va nervös för att det blev hemskt i ett par månader innan man får se det.. :(
ahja, hoppas det gick bra iaf! :)
Tjaa, sen har det la inte hänt nåt särskilt i think.. hade ju hk idag iaf, va sköj ^^ gjorde ugnspannkaka med bacon (fast jag och elsa skippade att sätta baconen i..), å det va gött! ;)
Men jaa. :) Sen efter skolan så gick jag dit min pianolärare bor, eftersom pianot börjat igen nu efter sommaruppehållet.. :P va la sådär kul, men ahja! Sen åkte jag iaf hem med bussen å sen när jag kom hem va jag så duktig å lagade mat! ;) å sen har jag gjort läxor med, ojojoj, duktighetsdagen idag eller? ;)
haha.
men iaf så har jag inte så mycket mer att säga, så nu ska jag checka massa bloggar och så tills halv åtta hos mej börjar!
ha en fin kväll!
puss :*
bild från i somras.. åh gud va jag saknar det.. :'(

Kommentarer
Anonym säger:

Förlåt men aaaa!! Blir nästan galen när du skriver aHja xd vet inte men det där h:et är i vägen, ville bara säga det (?) o.0 hahahahha, ses på konfan btw! ;)<3

2011-09-06 | 22:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback