hemmadag idag!

Hej alla! :)
Idag har man då vart hemma från skolan, asskönt! :D har inte så mycket att berätta om dagen, förutom att den har vart slapp, har bara typ suttit vid datan, glott på tv, snackat med lite folk och gjort amerikanska pannkakor, vilket jag gör jämt typ?! x) haha, men denna gång ville jag vara lite nyttigare, så då skivade jag avokado, mosade den, satte salt på (ofc!) och sen satte jag det på pannkakorna, och det va skitgott verkligen!! Jag vet vad ni tänker, typ "euww, fy va äckligt, hon är ju knäpp", haha men testa själva ;) jag menar, två av mina favoritsaker att äta, tillsammans, kan ju inte bli bättre typ? ;)
Haha, men iaf, eftersom jag inte har så mycket mer att säga nu, så tänkte jag att jag skulle lägga in part 1 av min "onödiga-fakta-om-mej-lista" som jag gjorde när jag startade bloggen! :D dock finns det så sjukt mycket, så jag får dela upp den, tror det blev 60 punkter typ, haha ;)
Får bli i ett annat inlägg dock ;)
puss :*
får bli nån gammal random bild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback