får se hur dethär går..

Heejsan alla :D
mår ni bra idag? :P
själv är det fint!
har vart en helt normal tisdag, lång men ändå rätt hyfsad! :)
dock inte så mkt å skriva om tror jag..förutom att vi började dagen med SO-prov, gick väl inte sådär jättebra eftersom jag inte hård-pluggat till det precis.. sen så fick vi tillbaka våra mattediagnoser i slutet av dagen med, fick 27.5 av 30, så hyfsat iaf..! Hade dock kunnat fått bättre eftersom jag slarvade..menmen! Så "bra" kommer jag INTE få på so-provet iaf.. :S
Jaja nog om det!
Hade iaf tänkt försöka ge mej på å berätta lite om helgen, få la se hur det går! x)
Haha, så det e la bäst jag sätter igång! ;)
haha, å eftersom jag har bilbrist, så lägger jag ut denhär bilden jag tog i fredags, när pappa å jag va inne i stan!
hahah skulle nog göra lite smått ont å gå i dessa klackar..? :o ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback