oj...fyra inlägg xd

Haha oj nu blir det ändå skitmkt, men jaja! ;)
Idag har oxå vart en helt okej dag :)
dock va skoldagen rätt seg, för vi har ju 1 ½ timmas bild på slutet :S men men!
sen när jag kom hem va jag så sugen på nåt gott, så då slängde jag ihop en kladdkaka med hallon i!
aasgott blev det!!! :D
och sen som grädde på moset så åt vi en skitgod middag nu på kvällen med, med kyckling, wook och jättestor sallad med avokado och cashewnötter! :D
och nu har vi haft en myskväll med ännu mer kladdkaka och bonde söker fru! :)
och nu har jag skrivit skitmkt så nu klarar er ett par veckor till, haha! ;)
nejmen vi får se när jag har tid att blogga, för imån äre ju ridning, sen på fredag är det nog bara fredagsmys med familjen tror jag, men kanske jag hinner blogga lite då :P
men sen i helgen blir det full rulle, först öppet hus på skolan på lördag, surt men ändå rätt bra iochmed att vi går två timmar på lördag, och sen blir vi lediga hela nästa fredag nästa vecka! ;)
men ah, och sen ska vi hjälpa till på ett dop i bunn på söndag, och sen skulle vi kanske jobba till trysil sen efter...å sen måste jag plugga MASSA, blev inte alls nöjd med mitt so-prov så på nästa ska jag få full pott! hhaha, eller inte, men ah ;)
oj förlåt nu svamlar jag igen xd
nu måste jag sluta, men hörs gullisar!
puss :*
:D

Kommentarer
Ella säger:

FAAAAAAAN, ååh du skojar med mej!? Dopet va på söndag?!?!?! FAN

2011-10-20 | 15:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback