i torsdags :P

jao ska bara skriva lite om de två senaste dagarna dårå ^^
i torsdags va det en riktigt go dag! började med engelska, där vi bara satt å diskuterade lite i klassen om vårt läsprojekt vi haft den senaste månaden, så det va inte så farligt ;)
sen så va det svenska, där vi då har filmkunskap!
efter det va det bild och jaa, det är ju rätt chill det med ;)
å efter maten va det musik, då övade vi bara på puls och takter, och redovisade lite, å sen hade vi kort matte som vanligt, och sen bar det av till stallet, precis som vanligt det med ^^
och jaa, det blev en hyfsat lyckad lektion, hade min lille älskling CRUT som jag inte haft på år och dar, och han va duktig som vanligt, han va bara väldigt uppstressad och töntig för det blåste och han tyckte det va jätteläskigt att gå förbi domartornet xd å så stack han iväg en gång i galoppen haha, men annars va han snäll! ;)
dock blev jag väldigt olycklig då essi sa att jag börjar bli för lång för crut nu :( så jag får bara rida dressyr på honom nu det sista.. :/ jaja, hoppas jag får honom på dressyrveckan nästnästa vecka! :)
men jaja, nog om ridningen nu!
sen så va det bara en lugn myskväll hemma med robinson som vanligt!
:)
lilla sötisen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback