å igår.. ;)

Och sen igår va en jättebra fredag faktiskt! :D så himla slappt!
började med spanska, som vi iofs hade med lila tanten IGEN, gah, men jaja, vi stod ut iaf ;)
sen efter det gjorde vi som vi alltid gör på fredagar (typ!), gick till ica och köpte digestve-choklad, och sen gick vi ner till "vårat" omklädningsrum, satte oss där och flummade och lyssnade på musik och såg på familiy-guy klipp xD haha, så himla go är den rasten! ;D
jao, å efter det va det idrott, som inte va jättejobbig, men hade en hinderbana med ändå rätt svåra saker, som man fick jää*ligt ont i kroppen av efteråt, märkte jag i morse...! xO ;)
jaja, sen va det lunch, sen so där vi bara övade inför provet vi har nästa vecka, och sen till slut en riktigt slapp fysiklektion där vi bara fick reda på våra provresultat, fick som väntat INTE bra resultat, (inte sämst, men ändå) eftersom jag 1: inte hade råpluggat direkt, 2: jag suger på fysik, och 3: det va ett skitsvårt prov och nya betyg, så aah.. xd
men men, får satsa på de ämnen jag har lättare för helt enkelt! ;)
och på so-provet SKA jag få A har jag bestämt! ;D haha, lycka till! ;)
jaja, men sen hade vi bara lite eget arbete resten av lektionen eftersom john "va lite tung i huvudet", HAHA! xd
men jaa, riktigt slapp dag i skolan som sagt, å sen va det myskväll med familjen med skitgod hemmagjord pizza, idol, hellenius hörna och naturgodis! (y)
haha tog en liten bild på mitt "vackra svall" jag hade i morse, och konstaterade att slingorna från i somras fortfarande sitter i, lite iaf ;)
dock så va det ju såhär ljust i somras, så lite skillnad är det ju...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback