20 onödiga fakta om mej! ;)

·         På min förra skola gick jag i 11 år (med dagis då)

·         Jag har mumin-tapeter och gardiner med älgar på i mitt rum, HAHA (ska dock tapetsera om några veckor, typ)

·         Jag har fått dra ut 2 tänder hos tandläkaren :S

·         Jag hade gummi-band-tandställning typ 1 ½ år, aasjobbigt, och sen till sist gav tandläkaren upp för det inte blev bättre -.-’

·         Jag ska gå på sommarkonfirmation nästa sommar

·         Jag blir asarg om nån avbryter mej eller inte lyssnar

·         Jag älskar att skriva listor, typ, packningslistor, köplistor, att-göra-listor etc..

·         Jag har både varit allra högst upp  och allra längst ner i sverige, dvs i abisko och i falsterbo

·         Jag har aldrig färgat/tonat/slingat  håret

·         Jag skulle typ dö för att få en skitstor pool i trädgården..!

·         Jag har spelat piano i mer än 5 år

·         Jag skulle svimma om jag fick träffa nån i gossipgirl (särskilt chace crawford)..!

·         Den ”läskigaste” filmen jag sett va nog A beutiful mind, och det är inte ens en skräckfilm eller nåt sånt haha, men på nåt sätt va den rikigt creepy..

·         Jag har vart i Egypten tyvärr haha!

·         Jag kan bli sjukt pissed off om folk säger vad eller hur jag ska göra, eller om de vill försöka ändra nåt på mig

·         Ibland (oftast) kan jag ha (eller vara? Vad säger man?) en sån sjukt stor vinnarskalle, så jag blir hur sur och arg som helst om jag förlorar… xd

·         Jag är absolut INTE långsint, om jag blir asförbannad över något går det över på 10 min typ.. x)

·         Jag har rätt lätt att förlåta människor, vilket kan va ganska negativt ibland…

·         Jag får typ panik när människor äter banan (eller kladdiga saker i allmänhet) med öppen mun, euuuwh..! *spyr lite*

 

 

Haha, japp nu fick ni veta lite mer galna saker om mej! ;D

nu ska jag sova, hörs (troligen) imån!

puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback