torsdaaag!

Hejsan alla och ursäkta för mitt "lilla" utbrott igår, men blir så jävla less när sånt händer..särskilt när man har skrivit typ HUR mkt som helst..så såklart kan jag inte ta allt som jag skrev igen, men igår va iaf en helt SJUKT flummig dag xd SÄRSKILT på svenskan, då vi gick upp till grännaberget och skulle göra filmer hahaha x'd asså gud fick kramp i magen för jag skrattade så mkt, t.ex när jackson bellade när vi filmade, och johansson skrattade så han la sig ner, och sen när johansson fick damp på mig och "myllade" mej med massa löv från marken, och när jag då sa: ÅH FYFAN!!! Jag tror det va en bajs som hade hundat där!!!! HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAH x''D dör lite. xddd
asså gud...hahhaha xD å sen så hände det lite mer roliga saker, och sen åkte jag hem en snabbis, och åt lite nybakade lussebullar bara (hehe), för sen va vi tvungna att åka ner till skolan igen på utvecklingssamtal -.-
tråkigt, men det gick snabbt iaf ;)
och sen åkte vi hem och sen satt jag, tinna och micke och kollade på bonde och på berg flyttar in :D
så det va en sjukt go dag igår asså!! hahah ;D
och idag har vart en rättså okej torsdag, men inget särskilt har la hänt direkt..har haft vanliga lektioner (engelska, svenska, bild, musik och matte), och det roligaste på dagen va la svenskan då vi kollade på allas filmer på datan haha, och bilden då vi börjat jobba med lera!
sen det sugigaste på hela dan va då matten, då vi hade matteprovet, vilket gick SKIT, asså åh, fattar inte vad som hände?! :@ jag och frida va dom bästa i hela klassen på diagnosen förra veckan, och nu så kunde jag inte ens svara på typ 10/15 frågor?! fyfan asså, bland det värsta jag gjort..har typ panik för jag kommer säkert få typ 10/20 poäng eller nåt :'( buhuuu!
dock har jag skitsvårt med såna där lästal, och dessutom va det typ bara 3-4 frågor som verkligen handlade om det kapitlet vi jobbat med..!? -.- jaja, får iaf veta domen nu ikväll, pappa lovade rätta mitt först (a) så får la se..men usch, kändes hemskt verkligen när jag satt där.. :(
jaja, nu ska jag inte sitta här och babbla om matte, intressant för er liksom?! x)
haha sorry!
men just det! måste ju berätta en positiv sak om dagen iaf! ;)
jo har ju ridit nu ikväll med! hade ju min lille älskling tabris igen och det gick SUPER!! eller ja, jättebra iaf!! :D
vi red barbacka och hade dressyr, och han va skitduktig verkligen!! (dock hade han sjuukt obekväm galopp, men skit samma!;)) så det är jag mkt nöjd med! :)
men nu ska jag försöka få ihop en liten lista här, återkommer strax!
hejsålänge! :*
haha blev något vit i baken efter jag ridit barbacka på tabris, haha! x)
snyggt! (Y) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback