there is a huge difference between getting over things and just getting through them.

Hej på er alla! :)
sorry för det inte blev nån uppdatering alls igår, men dels va jag svintrött å typ bara gick hem och sov ett par timmar, och sen hade jag läxor att göra, och sen myste jag bara framför tv'n resten av kvällen :) rätt gött ändå ;) dessutom va jag med om en liten accident igår med...ni tjejer i klassen vet men pallar inte ta det nu.. inte så allvarligt direkt, mest sjuuuukt klantigt, men kunde gått jävligt illa.. :s
jaja men nu är jag back on track iaf! ;)
så.. idag är det tisdag (för er som missat det..? xd) och det har la vart en hyfsad dag i skolan, dock blir jag så trött på killarna ibland asså.. -.- nåväl, det har iaf vart en rätt slapp dag, och höjdpunkten på dagen va nog faktiskt mattelektionen (haha, nej, jag är inte sinnessjuk), då vi alla i klassen (utan elsa och frida) gjorde omprov i matte, hahahahah xd låter helt stört att typ hela klassen fick göra om, men visst, vi är väl lite korkade, men de flesta gjorde om för man ville ha liite högre, som jag, jag fick 19/28 första gången, och visst det va C liksom, men jag va ändå inte nöjd, så därför gjorde jag omprov, och vet ni vad?! nu fick jag 26!! A alltså! :D *HAPPY* så det va typ det bästa idag, haha! :D
och sen så va det såklart rätt kul i bussen hem med, men det är det ju rätt ofta.. xd
men sen så har jag mest slappat här hemma, och gjort matteläxan och så, och nu ska jag göra spanskan och sen se på GG :D'
men jaa, har väl inte så mkt mer att säga nu i think, men vi hörs senare/imån, som vanligt! ;)
puss :*
haha, bara för jag inte hittade nån bra bild, så bjuder jag på denna bilden föreställande mina OTROLIGT vackra och avancerade cupcakes jag gjorde hos brorsan förra helgen, haha x)

Kommentarer
Jorunn säger:

sv: haha! Nej missade det men du får pluspoäng till den här veckan i stället ;D

2011-11-30 | 09:00:01
Bloggadress: http://jorunnlavonius.blogg.se/
Frida ;) säger:

Yeah då fick du ju samma som mig!! ;D <3

(på matteprovet alltså) Hihi! :D <33

Vet du va Lollo fick? ;)

2011-11-30 | 16:49:13
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback