studiedag! :D

Hali hallå alla glada! :D
eller ja, glad är JAG iaf eftersom jag nu är frisk och har haft en grym studiedag idag som tillbringats tsm med elsa! :D
För jag hade ju inga planer för idag egentligen, men sen kände jag mej så bra i morse, så jag bestämde mej för å fråga elsa om jag kunde komma till henne, å de kunde jag! ;)
å vi har haft det skitkul haha som vanligt! ;)
vi har busringt (hehe), ringt linnea och frida, gjort trerätters middag (ASGOD!!), gått ut i skogen och jagat en galen hund HAHA xD haha nej egentligen va det inte så kul just då iaf, fick typ panik, för jag höll på att falla när sixten drog, och då släppte jag kopplet och sen stack han iväg.. så fick vi stå i typ en kvart å vråla: SIIIIIXTEEEEN!!!!!
hahahha å till slut kom han tillbaka iaf! *phju* ;)
hahha men vi har haft det lika kul som vanligt iaf! ;)
tog lite bilder på vår utsökta gourmet-middag haha ;)
fint dukat med ;)
förrätten: vitlöksbröd! :)
huvudrätt: spaghetti med stark tomatsås :D
och efterrätt: cupcakes med SUPERFINT vinterströssel! *kär* :D

Kommentarer
Frida! ;) säger:

Shit va gott allt ser ut!! ÅÅÅÅH! ;)<33

2011-11-15 | 22:07:01
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se/
thesswester - inte som alla andra säger:

sv: tack för frågan :)

jag har månadslinser och jag har såna som jag kan sova med :)

2011-11-16 | 09:51:51
Bloggadress: http://thesswester.favs.se
Frida ;) säger:

Kan inte du göra en lista elr nåt på alla bloggar du följer!? :D <33

2011-11-16 | 19:37:35
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se/
thesswester - inte som alla andra säger:

sv: ja det fungerar superbra! dock är det ju olika för olika personer, för alla har ju olika ögon om du förstår vad jag menar :p

jag har väldigt torra ögon som blir smutsiga lätt så jag använder en slags "dropp" som jag använder varje kväll i ögonen (på linserna) för att återfukta och rengöra linserna :)

2011-11-16 | 21:18:00
Bloggadress: http://thesswester.favs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback