stan idag :D

Hallå alla! :D
idag har man varit i stan hela dagen och shoppat loss hehe ;)
åkte till a6 vid typ halv tolv, å sen va vi där några timmar ^^
där shoppade jag nya vinterskor, jeans, tights, baslinne och sminkborttagning! :)
sen efter ett par timmar så stack vi iväg mot en lamp-butik som va skitcool, fanns typ miljoner snygga lampor där :o :D hehe, å där köpte jag en skitfin mys-lampa till mitt fönster :)
å sen efter det stack vi till öster, å åt mat på chili thai (vårat stammisställe ;)), å det va asnice som vanligt! (y)
Sen efter det gick jag en sväng till newyorker, å sen så drog vi till rosenlundsbadet! :)
har inte vart där på ett år typ! :o sjukt!
men men, kul va det iaf! ;)
hahaha det roligaste va när min syster fick damp på ett gäng blattar som skvätte i bubbelpoolen, hon ba: MEN FÖR IHELVETE KAN NI LÄGGA NER!?!?!??!?!? Å sen sa nån typ: ah men chilla, eller nåt å stina ba: HÅLL KÄFTEN JÄVLA DUMHUVE!!!!!
HAHHAHAHAHAHHAHHAHA x''D å JÄVLAR va paffa dom blev, helt tysta x'D å så typ gjorde jag fuck you åt dom (eller jag va på väg iaf..) å sen stack vi därifrån... x)
men asså vilka jävla idioter asså x'd
hahah men ah, xd
å sen efter typ två timmar så åkte vi å handlade mat as usual, å sen så drog vi hemåt! :)
men det va en mkt trevlig stads-dag med mami och tinna! ^^
iiih, älskar såna här butiker! :D (är konstig, jagvet..xd)
min fina "lampa" elr va man ska kalla den ;)
mer bilder på kläderna å skorna kommer! (tror jag..) ;)
nu måste jag stänga av, puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback