söndagen den sjätte november :)

Och idag har varit en riktigt slapp söndag ;)
har som vanligt typ inte gjort ett skit haha, men det har varit gött ändå! ^^
sov till halv tolv typ (haha måste ju passa på..xd) haha å sen slappade jag typ till ett eller nåt, å sen drog jag till hästarna, gav dom lite äpplen, tog lite bilder å ryktade av dom lite för dom va så leriga ;)
sen så lovade jag dom att jag skulle göra hästgodis till att ge dom imån haha, så jag gick hem, googlade på hästgodis, och gjorde det, helt enkelt ;)
va skitenkelt men tror hästarna kommer uppskatta dom hah ;)
om ni vill göra det själva kan jag ge er det i ett annat inlägg :P
men nog om det! ;) sen hjälpte jag syster att göra tacos å sen så åt vi, och sen dess har jag inte gjort så mkt, typ sett på tv (y)
å imån börjar skolan...buhuu, vill INTE...!!! :(
jaja, nu ska jag inte sitta här å deppa, för nu ska jag se på gustafsson 3tr ;D
men vi hörs imån eller nåt! :D
puss :*
ps. lite söta bilder jag tog idag! :j
så himla fin! :o
hahaha här har vi 2 SJUKT koncentrerade hästar! xD blev vääldigt chockade när de såg en flock får närma sig dom.. xd
haha ah tog massa mer, men hinner inte nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback