i brorsans lgnhet!

Hallåå! Japp,
nu sitter man i brorsans lgnhet dårå! :D ska bli asgött å bara hänga där ikväll och imån, å kanske shoppa lite ;)
måste ju oxå umgås lite med broschaan innan han sticker till afghanistan med..
Så det blir sköj! :D
och idag har vart en dramatisk och lite sorglig dag...började då med att jag och sandra skulle försöka rida en sväng på nonni och vidur. och eftersom sandra nyss fick opereras efter en ridolycka, så ville hon rida en lugn häst, så då tog hon vidur och jag nonni :) och till en början va allt bra, men jag kände liksom att han hade sjukt mkt energi. och sen gick vi in i vår trädgård, och sen kom gustavs flickvän jill ut och bara ville rida lite, så då red vi bara bort till en ladugård lite längre bort. och sen så när vi skulle vända tillbaka, så bröt helvetet loss, ehhehehe.. xd
nonni började sparka bakut och bocka och gud vet vad bara för han inte ville gå tillbaka typ, så då försökte jag hålla mig kvar, och lyckades, men jag blev ju skraj så jag satt av. och sen så hade vidur sprungit iväg en bit, så då ville nonni springa till honom, och då passade han på och busa ÄNNU mer, och bockade ännu mer, och försökte skena iväg typ, och till slut råkade jag släppa taget, och då kutade han iväg...och sen tillslut stannade han, så fångade vi in honom. och sen så efter jag hämtat mej (blev lite chockad...) så satt jag tillslut upp på vidur, och sen skrittade vi tbx till stallet, så jaa...det blev ingen lång ridtur direkt xd usch asså, va riktigt läskigt där :s
menmen! sen kom vi hem, gjorde oss iordning, å sen åkte vi till gyllene uttern och åt lunch å sen så sa vi hejdå till tinna och micke, som åkte till Västerås till mickes föräldrar, där de sen på torsdag ska flyga till Asien och va där ett halvår :( Så det va lite sorgligt..Menmen, har klarat mej typ ett år utan henne innan så det får la gå nu då.. Å sen när vi sagt hejdå åkte vi ner till röttle en sväng och sen åkte vi hem och kollade på eclipse å åt polkagrisar :) Å sen så åkte vi till Skövde vid sju typ :p å nu har vi bara handlat lite mat och sett på tv (y) Å nu sitter jag här och kollar på en av världens bästa filmer- The holiday som går på 3an :D Å sen imån får vi se va vi hittar på! :) Men nu ska jag se färdigt på filmen! Hörs imån eller nåt! Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback