ska strax sova..

Halloj allihop :)
tänkte bara säga att jag överlevde dagen, med nöd och näppe haha ;)
nejmen det va inget problem i skolan, det va rätt kul sen de sista lektionerna och så, å sen gick jag ju då å spelade piano en timma typ (haha ska egentligen va typ 40 min), och sen fick jag knalla iväg till bussen dårå ;)
sen när jag hoppade av vid ölmstad, så stod inte svenne där å väntade, som han brukar, men jag tänkte att han kmr väl snart..men sen efter jag och albin (som oxå skulle med) stått å väntat typ en kvart, så blev man ju lite orolig och så ringde jag svenne typ 5 ggr men inget svar..och sen såg vi att det stod en taxi lite längre bort, men den åkte efter ett tag :s sen så gick albin hem till pierre, och så ringde jag tinna å frågade va jag skulle göra, å sen så började jag gå hemåt då, kunde inte göra nåt annat liksom, för det fanns ingen som kunde skjutsa hem mig, å det va blött, kallt, dimmigt och mörkt och jag gick på en liten grusväg å då va jag jä*ligt pissed off asså xd haha, fast sen som ett mirakel, så kmr dendär taxibilen mot mej, och stannar och frågar om jag heter frida, och sen visade de sig att det va den jag skulle åkt med xd hahha så där hade jag lite tur, annars skulle jag behövt gå 5 km i mörkret... ;)
haha, och sen när jag slutligen kom hem, så va jag tvungen att åter ge mej ut i kylan och mörkret, ensam, för jag va tvungen å ge hästarna mat.. -.- haha jaja, så kan det gå ibland ;)
men sen har vi iaf haft myskväll med jättegod mat och scones och family guy (såklart;)) :D
och nu måste jag sova! :P får dock sovmorgon imån, eftersom vi ska ha idrottsdag med bad först och sen baminton och pingis! :) hoppas de blir kul! :)
men hörs imån hörrni!
puss :*
haha orkade inte leta efter nån bild..xd

Kommentarer
Anonym säger:

badminton och pingis!? :O

:D <33

2011-11-09 | 16:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback