sjukt kul dag xd

Hejhejhej alla glada :D
idag har vart en riktigt rolig och (såklart) flummig dag xd har typ haft vanliga lektioner, rätt slappa de flesta av dom, och sen så på slutet hade vi ju då elevens val :P
och säger som frida, vanligtvis brukar den 1½ timman gå skiitsegt, men idag bara rann den iväg, och det berodde antagligen på att elsa, frida och jag (lollo är sjuk..) satt i grupprummet och flummade och skrattade häcken av oss under lektionen x'd asså guuud va kul det va xd kan inte beskriva så bra haha men på nåt konstigt vänster kom vi in på ordet "daggmask", som vi sen satt och missbrukade resten av lektionen x'd till exempel: dagge daggmask bodde i daggeborg och daggade runt hela dagarna xD hahahahahhha, å sen satt vi så och satte "dagg" framför alla ord å tillslut blev det helt hysteriskt asså xd haha låter kanske inte så kul, men det va det iaf xd å sen som grädde på moset så tappade jag min mobil i soptunnan när lektionen va slut x'D
hahhaa, å sen så va det oxå helt galet i svenne-bussen med hahahah xD
vet inte vad det va med denna dagen, men kul va den iaf! x')
haha, men nu ska jag inte sitta här och tjöta, för nu äre Bonde söker fru, wiie! :D
men hörs senare/imån/fredag hörrni! :)
puss :*
en liten bild från i söndags.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback