och det gick la som det gick med.. ;)

Haha, jaa som rubriken lyder, så gick det som det gick med dressyren.. ;) haha nädå, gick över förväntan, eftersom jag faktiskt kom ihåg programmet, haha, dock va han väldigt tittig och tyckte det va lite läskigt i ridhuset, så därför gick det sådär med ställningen och böjningen..
sen så va det ju massa andra saker domarna hade anmärkningar på såklart men ah ;)
gick iaf super i galoppen! :D okej, felplacerad volt (kan typ inte göra fina volter), men han satte igång direkt och va inte alls så där galen som han kan bli när dom andra är med ;)
så jag är ändå hyfsat nöjd! :P
men nu ska jag strax gå å lägga mej, blev nämligen inte så många timmars sömn inatt eftersom jag låg halva natten och ägde ut lucas TOTALT på wordfeud, haha :D
så nu är man lite trött..så blir skönt å sova ut imån iaf! :)
men hörs imån igen!
godnatt :*
min söta lilla katt<3

Kommentarer
Frida säger:

Haha, bra frida!! ;)

2011-11-04 | 18:12:53
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback