kul dag i jkpg :D

Hej alla :) Just nu sitter jag på busshållplatsen, alldeles ensam och övergiven av alla, snyft.. Haha nejmen jag väntar på svenne dårå, eftersom vi vart i stan hela dan så kom vi hit redan vid tre, å han kommer först halv fyra :( jaja, fick iaf en klubba av mattis hehe ^^ Å sen så har alla övergivit mig med, för Elsa är fortfarande på madeira, Maria hade cykel, och både mattis och albin fick lift, de jävlarna ;) haha så nu sitter jag här ensam, än en gång.. ;) Menmen! Har iaf haft en superrolig idrottsdag i jkpg :D Först badade vi ju då några timmar, å det va kul (och flummigt xd) som vanligt, förutom simningen då :s Å sen efter vi ätit så stack vi bort till racketcentrum, å så började vi först med badminton, det va jättekul eftersom vi spelare med vår musiklärare, å jag skällde på honom hela tiden haha xd Å sen efter en stund så bytte vi och spelade tennis ist, och det va så SJUKT kul!! :D asså visst lite svårt är det ju, men inte så farligt :) haha, ägde typ ut de tre killarna jag spelade med x) Haha nejmen riktigt kul va de! :D Å sen så avslutade vi med lite mer badminton :D Så det va en superkul dag :D Men nu kommer han nog snart, så vi hörs nog senare eller nått, :] Puss :* Inga bilder, mobilblogg..

Kommentarer
frida ;) säger:

Haha det har varit en superkul flumm dag typ!! ;D <33

2011-11-09 | 15:33:47
Bloggadress: http://fríidaamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback