don't wait for the perfect moment, just take a moment and make it perfect.

Tjohej alla :D
idag...har jag inte gjort mkt alls faktiskt.. xd
för det första så sov jag bort typ halva dagen, men det va gött eftersom jag knappt fått sova ut nån dag nu även om det är lov! :o så det va rätt najs ändå ;)
men sen så har jag typ gått en rättså lång powerwalk-runda på typ 5 km, det va gött å gå av sej lite ;) måste börja träna mera nu och gå och springa å så för jävlar va jag gått upp sen typ i somras..! typ 5 kg :'o
haha nä skoja bara lite, jag är lixom 14 år och ska inte oroa mej över sånt, särskilt inte när jag inte BEHÖVER oroa mej, men ah..kan inte låta bli ibland liksom.. ;) jaja men nu så ska jag ut å gå typ varje dag å försöka sluta småäta och äta massa skit som jag gör i vanliga fall, hehe ^^
men men!
förutom det så har jag typ bara (börjat) städa mitt rum, ska fortsätta imån, och så har jag spelat piano med.. :p men det ä la allt typ x)
men nu ska jag iaf lägga ut lite bilder å så, å sen blir det tv-mys med familjen, är ju både bonde söker fru OCH berg flyttar in :D ett av mina favoritprogram btw :D så det blir mysigt!
men nu ska jag se om jag hittar nåt roligt att lägga ut här på bloggen! ;)
hejsålänge :*
haha jag på min powerwalk-runda idag ;) mycket vacker *host*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback