snart till luciaövningen!

Hejhejhej :)
sorry IGEN för jag inte uppdaterade mer igår..!dåligt av mej.. :S ;) jaja hoppas ni haft det bra! :)
jag har iaf haft två okej dagar i skolan, inte öööverroliga kanske, men helt normala! ;)
tror det knappt hänt något sådär som är jättenämnvärt.. ;)
men bara för att fylla ut inlägget liite, så kan jag ju berätta lite om dagen, så ni har något att läsa, hhah ;)
jao, dagen började med engelska, rätt segt eftersom vi bara gick igenom massa genetiv och sån skit inför provet vi ska ha nästa vecka.. men men, sen va det svenska, då vi bara läste, och sen va det bild, där vi jobbade  färdigt med våra saker i lera som vi har gjort :) själv gjorde jag en julinspirerad sköldpadda med tomteluva haha :D
och sen så satt vi resten av lektionen och "lekte" lite med en annan slags lera ;)
sen va det lunch, sen musik då vi mest kollade på youtubeklipp och gick igenom lite bas-ackord, och hela lektionen satt elsa och jag och skrattade och mobbade killarna, hahaha xd *evil* ;)
och sen sist va det tråkig matte där pappa stod och tjötade typ 3/4delar av lektionen -.-
haha jaja, sen fick vi iaf äntligen sluta och sen åka hem :D
och nu sitter jag här och ska gå och göra mig iordning lite, ska nämligen på lucia-övning strax :)
får la se om sångerna fortfarande sitter, senast jag va med i ett lucia va i 6an :P dock va jag ju typ jämt med på kyrkans luciatåg när jag va mindre, och tror inte dom ändrat så mkt ^^
men vi hörs...antagligen inte förrens på söndag/måndag, berättar varför i ett annat inlägg! :P
puss :*
tog bara nån random gammal bild... ;)

Kommentarer
Emelie säger:

Hej!

Kolla gärna in på vår blogg och skriv vad du tycker om den här: http://ourweekday.blogg.se/2011/december/vad-tycker-ni-om-var-blogg.html

Ha det bra! :)



Kram!

2011-12-01 | 19:41:55
Bloggadress: http://ourweekday.blogg.se/
sara säger:

Fin blogg :D

2011-12-01 | 21:03:30
Bloggadress: http://marbellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback