precis julstädat rummet!

Hejsvejs alla :D
japp, har nu varit duktig och julstädat hela rummet ;P tog ju ett tag kan man säga..eller rättare sagt har det la tatt
hela dagen ungefär, hahha, fast det är ju med lite pauser och så med ;)
men fint blev det iaf!
så jaa, det + lite fika, mat och lite annat har jag väl haft för mig idag, inte så mkt mer faktiskt,, meen, nu är iaf den grå onepiecen beställd :D och jag skiter i om det inte blev den svarta som jag ville ha skitmkt, för jag ska ju ändå bara ha den hemma/i trysil och så ändå, så who cares ;)
så nu är jag glad! :D och sen är det ju faktiskt bara en vecka kvar till julafton nu :D wiie :D
och nu ikväll blir det GG ofc, lite mys framför tv'n med massa snacks, och jaa.. bara softa helt enkelt! va ett tag sen kände jag nu..
och imån är la planerna att ev. åka och hugga gran, å sen slå in lite julklappar, och sen på eftermiddagen är det julavslutning för konfan med den där galna skådespelaren som vi såg på i höstas haha xd blir nog skoj ;)
så ja..blir en chill helg nu innan julhelgen :P men det är najs ^^
nu vet jag inte om jag har så mkt mer att säga.. men hörs senare!
puss :*
haha, sitter och kollar massa gamla bilder ;) här har vi en på mig och syrran i egypten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback