och så va den underbara julen slut..

Hejhejhej alla glada! :D
för även om julen typ är slut nu, så hoppas jag att alla är nöjda och glada över sina julklappar, och att ni haft en jättebra jul! :)
för det har jag haft iaf! :D
har fått alldeles lagom mkt presenter, fick ju då min älskade onepiece som va svindyr, så fick mest några andra småsaker, som prydnader å sånt där, och sen så fick jag även ett presentkort på åhlens på 300 kr + 2 nagellack + ett gulligt diadem av min bror och hans flickvän! :)
så även om jag inte fick en iphone, en ipad, en dator, en kenza-skinnjacka, presentkort på 500 kr, 3000 kr kontanter osv (som typ alla verkar har fått?), så är jag mkt nöjd!
för säger som jojo, viktigast med julen är ju faktiskt inte presenterna, utan gemenskapen med familjen! :)
och julafton va ungefär precis som den brukar va, först vakna upp under granen, sen kolla lite på tv, sen frukost, sen långpromenad med familjen, sen mat, sen kalle anka + kan du vissla johanna, sen göra julgodis, sen öppna paket, sen senare på kvällen äta julgröt och fika, och sen drog vi till kyrkan på midnattsmässa som vanligt! :)
va jättemysigt, allis och jag satt som vanligt och flummade och fjantade oss och härmade kören och mobbade personer i "publiken" hahah :D denna gången hittade vi en Alan-look-a-like (alan i 2½ men), mycket intressant, haha! ;)
nä men det va skoj, och jag somnade inte denna gången :O ;)
och sen när klockan va tolv åkte vi hemåt!
men det va iaf en supermysig julafton!
jao, fick ju då min älskade onepiece, allt jag ville ha <3 (typ)

Kommentarer
Friida^^ säger:

snyggt, ja vill oxå ha en! ;)<3

2011-12-27 | 13:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback