nu: gossip girl<3333

jao, dagen började då med spanska, har ju då börjat se ice age 3 hahah, så sjukt rolig x) så det va vad vi gjorde då!
och sen hade vi långrast, gick till ica som vanligt och köpte oss 1 munk var, *tjockisar* hehe ;)
och sen gick vi till omklädningsrummet as usual och hängde med dom andra tjejerna och jag kollade lite på julkalendern på elsas iphone ^^
och sen va det idrott då, och SOM TUR VAR hade vi inte dans igen haha, utan volleyboll!
och jäklar va kul det va idag asså, hahahha har nog aldrig skrattat så mkt under en match xd
haha, så det va skitkul!
ah, och sen va det mat, och sen so där vi bara skrev lite, och sen till sist va det kemi som vanligt, och som vanligt va det inte superduperskoj direkt men jaja, det gick! ;)
och sen fick vi åka hem!
och sen jag kom hem har jag lagat mat (kyckling i ugn, ris och sallad *duktig* ;)), suttit här, och kollat på Svenska hjältar-galan! :D seriöst världens bästa gala, älskar den!!
och sen så har jag bara suttit här och letat massa onepieces dårå..
men nu släpper jag det och ska se på Gossip Girl :D :D :D gud, kan inte förklara min kärlek till den serien asså :''D <3333333333333333
iiiiiiih :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback