kollar onepieces!

Hej igen! :)
Jupp, just nu sitter man och kollar massa onepieces :D åh, måste få en i julklapp!! okej, är rätt säker på att jag får en, men frågan är bara varifrån?! för först hade jag tänkt beställa från Piece of Norway, för dom har jättesnygga och rätt billiga och 0 kr i frakt, men sen när jag googlade lite kom det fram typ 3 st som typ inte hade fått hem sina?!
så jag vet inte.. kanske man ska satsa på nån lite dyrare bara för att va säker.. hm..
jajaja! får se!
men idag har iaf vart en bra tisdag! har haft rätt chill lektioner om man säger så, iochmed att luciatåget kom mitt i allt, så hade vi först bara lite so, sen typ 20 min kemi, sen lusse-fika, sen luciat uppe i kyrkan, sen lite eget arbete (eller nåt), sen lunch, sen hemkunskap där vi bara gjorde fruktspett, och sen lite matte där vi bara gick igenom det oförberedda provet vi hade igår.. btw fick jag alla rätt på det, HELT sjukt!! :o
jaja, sen till sist hade vi lite svenska, och förberedde inför provet vi ska ha imån.. fyfan va svårt det kommer att va :( kan typ nada om såna där genitiv, kasus-former, neutrum&utrum, infinitiv och sån skit!! USCH!
så måste plugga nu :(
men vi hörs imån...eller på torsdag.. eller på fredag xd
haha, får se!
jaja, puss :*
haha fin bild på mig, min bror och en blöt (och galen) häst vid namn nonni ;)
+ sandra, vidur, gustav och jill i bakgrunden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback