chill onsdag med massa shopping!

Hejsvejs alla! :)
hinner uppdatera lite nu innan jag sätter mej och kollar på GG ;)
men de senaste två dagarna har varit riktigt goa och slappa! :)
igår då va jag ju till skolan till halv ett, hände la inte mkt under de lektionerna vi hade, förutom att svenskaprovet va SKITSVÅRT! USCH! aja, har fått iaf godkänt, det vet jag, eftersom jag inte behövde göra omprov..men kommer inte få mer än typ D eller nåt, lovar :s
jaja!
sen tog jag kvart i ett-bussen, hoppade av vid ölmstad där mamma kom och mötte upp mig, och sen drog vi iväg till stan! :P
först lämnade vi in pappas cykel till nån affär, sen gick vi och inhandlade ett par nya adventsstjärnor (jag fick en av dom, wiie!), och sen stannade vi även till vid skokanonen där jag äntligen köpte mina älskade UGGS :D
hahah, såklart fake för 150 spänn, men who cares?! ;)
jaja, sen efter det åkte vi till a6, fikade först på mitt och mammas stammisställe espresso house, tog varm choklad och pepparkakscookie, yummie :D
aa, och sen så gick vi då på a6 och shoppade julklappar i typ 3 tim eller nåt! ^^
införskaffade även lite nödvändigheter, som foundationborste och concealer! :P
japp, och sen när vi va färdiga typ vid sex-halv sju, åkte vi till city gross och handlade massa mat! :)
och sen åkte vi hem och kollade på bonde-bröllopet hehe ;)
så jaa, det va la min gårdag det! ;)
får bli en ovisad lucia-bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback