galen man xd

hahahah, tja! ;)
är nu hemkommen (ok, kom hem för typ 2 tim sen xd) från en SJUKT rolig stund i kyrkan, hahahhaha :D
vi började med att köra dendär leken som heter "mäster", typ, haha askul eftersom ingen klarade det typ (fast jag klarade alla gånger haha), och alla sa fel å ah xd
sen fick vi sätta oss vid ett långbord, och då fick vi tacos och sen pepparkakor till efterrätt (Y)
å sen sjöng vi lite med.. :p
å sen vid 17 gick vi upp till kyrkan, och sen började galningen sin lilla show dårå.. xd å seriöst, har knappt skrattat så mkt i mitt liv, på allvar x'd satt och GRÄT bokstavligt talat x''d asså gud, när han kom fram till elsa och typ sjöng för henne och gjorde nåt sjukt med tungan... asså DÖR xd
hahahahahha, å så hände det mkt mer, men ah xd
ïaf va det sjukt kul ;D haha, å sen gick vi till en stuga och fick lite mer fika och snackade och så, och sen åkte vi hem! :P
och nu har jag inte gjort så mkt, julpyntat lite och kollat på tv och så :)
men nu måste jag sluta!
hörs imån, puss :*
tar en random bild bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback