ensam hemma!

Hej på er :D
sitter här i min ensamhet och dunkar hög musik, och tänkte bara skriva lite snabbt om dagen, eftersom jag sen ska se på GG och sen måste jag lägga mig i tid för en gångs skull..! igår somnade jag halv tolv liksom..icke bra :/
jaja!
dagen har vart bra och kort framförallt! :)
hade engelskaprov först på morgonen, aslätt typ eftersom man inte kan få mer än G ;)
och sen va det svenska, sen bild då vi gjorde julkort, sen mat, sen musik då vi bara såg en dokumentär om nån gammal elgitarr-spelare (säger man så..? xd), och sen tillslut va det matte, som som vanligt gick supersnabbt! :)
å sen va det hem, gick en liten genväg idag hem, och när jag kom upp till mina kusiners hus va min morbror och min kusin där, så då va jag ju tvungen å stanna och snacka lite ;) eller lite och lite, stod säkert en halvtimme och snackade med honom :) men det va kul!
sen gick jag hem, åt lite mat och chillade, och sen kom ella och hämtade upp mig och sen drog vi till lucia-övningen! å det gick la bra, bara lite svårt att lära sig texten på 14 låtar när man har övat en gång bara.. ;) menmen, det löser sej!
å sen fikade vi lite efteråt, och sen kom självaste tomten och gav oss såna där stora chokladtomtar!! :D iih, blev som ett barn på julafton :D hehehhehehehe..
jaja, sen åkte jag hem, och nu sitter jag här och har precis mejlat min bror i afghanistan! han verkar ha det jättebra där faktiskt, som tur är! :) dock hade det varit ett sprängdåd i staden där de har deras "läger" och minst 4 pers hade dött.. :S men som tur är så är det jättesäkert på den platsen där han har sitt kontor eftersom han ingår i nån grupp som är Top Secret ;) så det är bra!
jaja, men nu ska jag somsagt se på GG! :D
hörs imån...tror jag.. eller få se!
puss :*
okej, googlebild, men en sånhär fick vi! :D *happy*

Kommentarer
sara säger:

Absolut! Håll utkik baah ;*

2011-12-08 | 21:30:03
Bloggadress: http://marbellas.blogg.se/
thesswester - inte som alla andra säger:

sv: åh härligt :)

haha ja det är något som man måste testa, jag skulle aldrig vågat ha glasögon på mig när jag gick i högstadiet, men nu när man går på gymnasiet så är det ju annorlunda. :) du borde testa att ha på dig dina någon dag! du är vacker även med dom skulle jag tro ;) kram!

2011-12-09 | 08:35:38
Bloggadress: http://thesswester.favs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback