dan före dopparedan' :D

Jappjapp, nu äre endast 25 minuter kvar innan det är JULAFTON :D iiiih, är fortfarande som ett barn och knappt kan sova innan julafton, älskar det såååå mycket :D
och strax ska jag lägga mej och sova där nere i finrummet, bredvid julgranen, som jag gör varje år! :D en mycket trevlig tradition!
Men nog om det!
Dagen har varit sjukt mysig!
Började med att pappa va iväg och hämtade gran, medans jag va här hemma och städade lite och fixade med julklapparna och sådära :)
sen efter vi fikat lite, åkte vi in till stan, till citygross, och sen gick vi och handlade MASSA julmat och sånt (för typ 1500 kr xd), i typ 2 timmar hah ;) lite jobbigt men ändå rätt kul! älskar citygross! :)
och sen då när vi slutligen va färdiga, åkte vi hem :)
sen när vi kom hem hade redan gustav och jill kommit, och sen gick vi in, åt god mat och snackade massa! trevligt trevligt!
och sen så åt vi även tårta, för gustav fyllde år i onsdags, och sen efter nån timma klädde vi granen! jättefin blev den!
och sen så har vi typ bara gjort lite julgodis, kollat youtube-klipp och pratat! :)
och nu ska jag se lite på tv, och sen lägga mej "under" granen, hihi! :D
så nu vill jag bara säga GOD JUL allihopa, och så hörs vi kanske imån, men annars typ på juldagen/mellandagarna!
PUSS :*
fin va?! :D
exakt där ska jag lägga mig och sova om en stund! MYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback