bra tisdag idag! :D

hallojsan alla! :)
läget?
här är det bra, sitter och läser massa roliga bloggar och äter skumtomtar, hehehe ^^
dagen har faktiskt varit riktigt bra, för att vara en tisdag! :)
typ alla lektioner har gått snabbt, och de tre sista va sjukt goa (Y)
först hemkunskap, där vi bakade bullar, sen matte då pappa babblade om finland, bastu'ar, grävmaskiner, varberg och massa annat shit oxå xd asså hur kommer han på allt..?! xd
haha, jaja, vi slapp rätt mkt matte då iaf, och sen så satt vi bara i grupprummet och flummade lite resten av lektionen ;)
sen sist hade vi svenska, och bara för jag och mina coola kompisar redan va färdiga med en sak som alla andra inte va färdiga med, så fick vi sitta och spela wordfeud hela lektionen tills vi slutade! rätt chill om man säger så ;) haha, vi är wordfeud-klassen har jag kommit på x) minst typ 4/5delar av klassen har iphones/androids, och alla har typ worsfeud, så alla sitter och spelar mot varann typ ;)
haha, jaja, nu kom jag oxå in på massa annat här ;)
men sen slutade vi iaf, och sen gick jag och spelade piano :P
och även fast jag knappt övat ett skit på mina läxor gick det hyfsat, och sen hade min pianolärare köpt en Adele-bok med Adeles låtar i, så då blev jag överlycklig för nu ska hon kopiera tre låtar ur den :D älskar ju adele!
så det va kul! :) å dessutom va det sista gången innan jul, så gött (Y) ;)
hehe men ah, sen så gick jag tillbaka till skolan för jag skulle åka med pappa hem, satt där typ en kvart i min ensamhet, lite weird att sitta i skolan när den är helt tom, till skillnad från på dagarna.. :P
men sen åkte vi iaf hem, och sen dess har jag typ bara ätit mat, spelat piano, busat med mina små kissar och.. ja.. inte så mkt mer ;)
men nu ska jag ner och hämta lite kvällsmat, och sen blir det GG :D
hörs imån!
puss :*
haha, och sen har jag ju helt missat att nämna hur glad jag är över att vi har typ 1 dm snö här nu :D :D :D
så himla förvånad man blev igår när man kollade ut och det va helt vitt.. x)
dock blev man typ ännu mer förvånad när man kom ner till gränna och upptäckte att det va helt grönt där och knappt nån snö alls..?! :o stackare! ;)

Kommentarer
A.L säger:

mycket snö :O

2011-12-07 | 15:08:24
Bloggadress: http://amandalindblom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback