bonde söker fru snart!

Hallå alla! :)
tänkte bara uppdatera lite snabbt om dagen, innan jag går och sätter mig framför bonde söker fru! ;)
dock sjukt tråkigt att det är sista programmet för denna säsongen :(
jaja!
dagen har varit bra, förutom början av den..! va hos tandläkaren och borrade ett hål :s usch, fastän jag fått bedövning minst 2-3 ggr innan, så va jag helt sjukt nervös idag (och har vart det ett par veckor), för det är massa som har sagt att det gör så jävla ont att ta den där bedövningssprutan -.- så jag satt ju och skakade av skräck innan dom började, men sen när dom väl stack in sprutan kändes det inte ett skit..! så ska sluta lyssna på massa folk som bara skrämmer mej.. dock gjorde själva borrningen lite ont och dom höll på lite väl länge och grävde och slet i min mun tkr jag :/ sen fick jag panikattack en gång med, men ah.. xd det gick bra iaf ;)
och sen när dom va färdiga gick jag till skolan och va med på spanskan några minuter :P
och sen flöt dagen på som vanligt, hände la inget spektakulärt direkt ;)
dock va det riktigt gött på elevens val, tjejerna och jag satt bara i grupprummet och flummade och jag "letade efterfina citat" på google, höhö ;) haha så det va la det vi gjorde, satt bara och snackade och kladdade massa på skisspapperen typ x)
men sen vid tre fick vi iaf åka hem, och sen väl hemma fikade jag lite, och sen läste jag i min frida-tidning lite, och se kände jag hur jag blev helt sjukt trött, och sen somnade jag xd som vanligt.. brukar ju ta en liten tupplur på eftermiddagen så ;) haha, jaja, sen väckte mamma mej och sen åt vi mat, och nu har jag gjort lite läxor, och
nu blir det somsagt bonde, och sen berg flyttar in!
men vi hörs imån elle nåt!
puss :*

Kommentarer
sara säger:

både och :D

2011-12-07 | 20:40:01
Bloggadress: http://marbellas.blogg.se/
sara säger:

både och :D

2011-12-07 | 20:40:07
Bloggadress: http://marbellas.blogg.se/
sara säger:

Nej men letar efter en ny som ja då ska ta ner hit :) Nej tävlar i sverige på loven osv :)

2011-12-07 | 21:28:45
Bloggadress: http://marbellas.blogg.se/
thesswester - inte som alla andra säger:

sv: hej på dig sötnos! :)

jag köpte mina uggs på DinSko för 199:- och de har hållit jättebra hittills :)Dock har jag impregnerat dom så att de blir mer vattentäta! Så det borde du göra :) kram!

2011-12-07 | 22:02:52
Bloggadress: http://thesswester.favs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback